grafoterapie

gânduri scoase din min(t)e și puse jos în cuvinte

Semne

Scrie un comentariu

Mi-a bătut de dimineață-n ușă Primăvara.

Bătăile-n ușă direct, fără interfon, mă duc cu gândul direct la cineva care cere ajutor. Mă uit pe vizor în avans și mi se umple inima. O bătrânică pe care n-am mai zărit-o de mai bine de doi ani, chiar trei, când eram încă in concediu cu cea mică și-mi aducea de toate din curtea ei. Dar în primul rând, primăvara venea cu lalele. Luam câte-un braț pe-o nimica toată și-apoi îmi mai arăta ce are-n desagă: miere, nucă, ridichi, ceapă verde, tot ce-ți poate pofti inima și ochiul.

Imagine

Mi-a umplut inima de bucurie. Pentru mine, azi a venit primăvara. Printre zile singure și stat la pat obligat-forțat, azi am primit un semn. Am deschis ușa și-mi venea s-o îmbrățișez c-a apărut iar, de nicăieri. Uitasem complet de ea. Știam doar că primăverile masa mea era împodobită cu lalele, dar uitasem complet de unde. Aveam nevoie de asta să mă deblochez, să mă deschid și să fiu recunoscătoare că-n toată această perioadă creez vieți. Pot să dau drumul vinovăției de a nu fi destul acolo pentru Sara și să fiu recunoscătoare că am lume în jurul meu pentru ea. Și dacă eu sunt relaxată, ea mă simte și mă oglindește și înțelege să nu ceară mai mult decât pot acum.

Bună dimineața, Primăvară!

Autor: zibeliebe

Ademenită și sedusă de viers și grai, scriiturile de orice fel au devenit patria mea. Aceeași dragoste m-a făcut literată și mă joc cu mare drag la catedră cu copiii și cuvintele. Cuvântul pus jos îmi dă sens și mă lasă liberă, lângă cei trei copii, bărbat și caruselul vieții. Și când vine iar vremea, deschid cărțile sau înmoi penița virtuală în călimara cu idei ce se vor citite.

Lasă un răspuns

