grafoterapie

gânduri scoase din min(t)e și puse jos în cuvinte

Al doilea cuvânt

Scrie un comentariu

2 ore. Își mănâncă mânecile. Le rog să mi-o aducă la sân. Înfulecă de zor.

8 ore. Mă prind de bara de la pat și o strâng bine. Trece în maxim 5 minute de la mufat. Durerea de dăruire.

2 luni. Gângurește. O mufez și suge cu nesaț.

8 luni. Noapte. Scâncet. Multe luni. Multe nopți. Multe treziri.  Le număr până la 15 apoi nu le mai număr. Doar n-o suge până la 20 de ani.

13 luni. În vizită la nașa favorită la Cluj. Noapte. Țiți. O trage de bluză. Râdem înfundat și-o redirecționez.

14 luni. Țiți. O caută și se servește, ziua, noaptea, nu mai contează. Și-i spune pe nume. Țiți. Uneori șoptit. Alteori ia câteva guri de nectar, se desprinde, mi-o arată și cu mâna: țiți. Râde șmecherește și se mufează iar.

Primul a fost tai-tai.

Autor: zibeliebe

Ademenită și sedusă de viers și grai, scriiturile de orice fel au devenit patria mea. Aceeași dragoste m-a făcut literată și mă joc cu mare drag la catedră cu copiii și cuvintele. Cuvântul pus jos îmi dă sens și mă lasă liberă, lângă cei trei copii, bărbat și caruselul vieții. Și când vine iar vremea, deschid cărțile sau înmoi penița virtuală în călimara cu idei ce se vor citite.

Lasă un răspuns

