grafoterapie

gânduri scoase din min(t)e și puse jos în cuvinte

Înșir-te, mărgărite!

Scrie un comentariu

Sau despre mărgelit și cum mi-am dat seama că nu pot să le fac pe toate. Again.

Codronix, în colaborare cu Creative Hands, a organizat un atelier de mărgelit. Apetisant. Să vezi pietre-pietricele semi-prețioase, înșirate, gata de împodobit brățări… Un vis.

Și-apoi să începi efectiv treaba și să începi să transpiri. Mai abitir decât ai urca un munte. De fapt, am și zis, tare, să se-audă, să audă și temerara din mine, c-aș prefera să urc un munte. Zău, mărgelitul nu e floare la ureche. Și nu e pentru mine. La fel mă gândeam la săpunit, că n-o fi mare lucru. Ei, nu. La fel și pictatul pe sticlă. (Să vedeți ce doi pești amețiți am pictat pe-o carafă. De parc-o băuseră toată ei. Cu vin.)

margele

Credeam că pot să le fac pe toate. Adevărul e că, da, pot. Dar dacă nu e pasiunea mea și sufletul meu acolo, mai bine urc un munte. Sau citesc o carte.

Autor: zibeliebe

Ademenită și sedusă de viers și grai, scriiturile de orice fel au devenit patria mea. Aceeași dragoste m-a făcut literată și mă joc cu mare drag la catedră cu copiii și cuvintele. Cuvântul pus jos îmi dă sens și mă lasă liberă, lângă cei trei copii, bărbat și caruselul vieții. Și când vine iar vremea, deschid cărțile sau înmoi penița virtuală în călimara cu idei ce se vor citite.

Lasă un răspuns

